petek, november 02, 2007

Sedemnajst - mlad perspektiven kader

Nekaj časa nazaj sem že pisal o novi mladi all-digital generaciji, ki naj bi z izpostavljenostjo digitalni fotografiji že od malih nog premikala meje. Tukaj je morda že prvi takšen primerek. Joey Lawrence dela večinoma kreativne portrete z močno postprodukcijo v fotošopu. In fotke so mucho kul. Ima tudi ego primeren fotografskemu poklicu, saj je pri svojih letih izdal DVD, na katerem potencialne kupce uči fotografskih tehnik, zaračunava pa ga reci in piši 299 USD.

Star je sedemnajst let.








Vse fotke (c) Joey Lawrence

5 Comments:

Blogger Matjaž Očko said...

sem se že pred časom slinil nad njegovo galerijo... za dol past... in pri teh letih!!! mali frajer :) ko bom velik... ;) hehe

petek, november 02, 2007 5:58:00 pop.  
Blogger B5 said...

a si ga tudi ti prek aphotoeditor.com odkril?

Ja, res je nenormalen. Geak!
B5

petek, november 02, 2007 11:13:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Videl sem tisti post na Photo editorju, vendar ga nisem najbolje razumel in se mi takrat ni dalo klikniti na link. Tako sem ga odkril pozneje preko Strobista.

sobota, november 03, 2007 12:47:00 pop.  
Anonymous Anonimni said...

Tudi jaz sem ga našel na strobistu in občudoval njegovo postprodukcijo. Ko pa sem videl koliko je tipček star, pa mi je čeljust dol padla...

lp
Marko

nedelja, november 04, 2007 12:18:00 pop.  
Anonymous Anonimni said...

Sej totalno odvlada ni kaj, samo toliko Photoshopa je zame preveč. To je bolj tip fotografije namenjen oglaševalskemu poslu, mogoče modi.

ponedeljek, november 05, 2007 8:38:00 pop.  

Objavite komentar

<< Home