sreda, oktober 10, 2007

Domače branje

Zadnje čase mi nekaj časa ostaja tudi za branje in pravkar sem zaključil z dvema vrhunskima knjigama. Obe sta zbirki intervjujev.

Dialogue with photography sem pograbil po Borutovem nasvetu. Večina intervjujev v njej je starejšega datuma, nastali so nekje v sedemdesetih, zastopano pa je veliko število foto klasikov: Cartier-Bresson, Ketresz, Brassai, Strand, Doisneu, Rodger, Smith ... Pogovori zelo lepo osvetlijo njihove življenjske poti in ni jim bilo vedno lahko.

Kje točno sem izvedel za Image makers, image takers, se ne spomnim. Ta je novejšega datuma in intervjuji se ne omejijo le na fotografe, ampak tudi na foto urednike, kuratorje in podobne profile, ki imajo opravka s fotografijo. Tu so intervjujani kalibri tipa William Eggleston, David LaChapelle, Alec Soth, Martin Parr, Kathy Ryan (NYT magazine)...

Za zaključek si bom sposodil oceno od mojega gurmanskega soimenjaka: s kruhom pomazano!

4 Comments:

Blogger maja said...

ooo hvala za nasvet.

kaj si jih kupil al kje sposodil?

sreda, oktober 10, 2007 7:02:00 dop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Nabavil. Pri angleškem Amazonu.

sreda, oktober 10, 2007 12:38:00 pop.  
Anonymous Anonimni said...

No ko prebereš potem pa vzemi v roke če Witness of our time - Ken Light
in Hotel Problematik (Dimitri Verhulst) slo prevod pri ZaložbiGoga slednja ni čist 'fotografska' je pa Vrhunska!

Baco

sobota, oktober 20, 2007 7:46:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Bomo dali v košarico na amazonu in ko bo naslednjič priložnost... ;)

ponedeljek, oktober 22, 2007 1:32:00 pop.  

Objavite komentar

<< Home