nedelja, september 23, 2007

Dance & Disorder @ Štirka

S fotkanjem na partijih imam zadnje čase problem. Pofotkal sem jih že toliko, da imam kronično pomanjkanje idej.

Barvite fotke lepo osvetljenih lepih ljudi, tako popularne vsaj pri tistih boljših parti fotografih, mi gredo nepopravljivo na živce. Zato sem se tokrat odločil, da probam z direktnim flešem z nastavitvami na 'Program', kar bi moralo sproducirati 'flat' look, ki bi ga morda potem celo pretvoril v črno-belo. Ampak ta odločitev se je nekje po drugi dvojni red-bull-vodki izgubila, fleš je večinoma ostal zaprt, fotke pa so še vedno barvite, a nekoliko neostre in za večino publikacij neprebavljivo neobjavljive.

Pa nič ne de, tokrat sem v štirki fotkal predvsem zase.

Nekaj fotk za pokušino tule, ostalo pa na flickerju.















Tole ni džambo in jaz nisem Stephen Gill, ampak za fotko posneto na poti domov je čist kul, ane?

7 Comments:

Blogger jaka said...

Sam to morš pa prov pri vsakem rejvu pojamrat glede navdiha. ;)

ponedeljek, september 24, 2007 8:41:00 dop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Hehe, moram mal pojamrat, sej zadnje čase bolj malo grem in tudi če grem, je ponavadi skor brez fotoaparata. :)

ponedeljek, september 24, 2007 10:30:00 dop.  
Blogger jaka said...

btw. daj si en avatar nastimaj na flickrju..

ponedeljek, september 24, 2007 10:41:00 dop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Bomo zrihtal kaj, sam da najdem kaj pametnega... :)

ponedeljek, september 24, 2007 11:26:00 dop.  
Blogger Miro said...

tule je pa dogajalo :)

ponedeljek, september 24, 2007 7:59:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Se vidi iz fotk, ne? :)

torek, september 25, 2007 2:40:00 dop.  
Anonymous Anonimni said...

Všeč so mi.

nedelja, oktober 07, 2007 4:19:00 pop.  

Objavite komentar

<< Home