torek, avgust 07, 2007

Fotopub je odprt

Ratalo je. Vaš priljubljeni poletni foto pub je odprt, a le do konca tedna.

Včeraj sem se oglasil najprej na Arnejevem predavanju, potem pa še na otvoritvi. Kdor ni bil tam si je kriv sam. Arnetov vpogled v lik in delo NationalGeographicovega fotografa je bil vrhunski in precej manj romantičen, kot to morda izgleda na zunaj. Jebat ga, da si pritisneš NG logo v seznam referenc, je potrebno točiti znoj in solze. Precej njih.

Več o dogajanju na Fotopubu na Borutovem blogu.






5 Comments:

Blogger Pero said...

Kakšni so kej vtisi? Me ful vleče na fotopub, drugo leto grem, če le ne pride kaj vmes (letos itak ne bi mogel dobiti dopusta v tem terminu).

Zakaj maš pa to preverjaneje z besedo pred postanjem? Anti spam zaščita ali ti blogger (google) ni še tega odstranil, ker dajo to včasih gor, ker ne vejo če gre za pristen blog...Vsekakor je zelo moteče.

četrtek, avgust 09, 2007 11:09:00 dop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Saj jaz tudi letos nimam časa, da bi za cel teden šel dol, čeprav mi je bilo po ponedeljku kar malo žal. Tko da danes zvečer grem spet - na projekcijo zgodb, pa predavanje pa kako pivo...

Hm, preverjanje... Ko moraš še eno besedo vpisat noter, da lahko komentiraš? Sploh nisem vedel, da to dela, meni se nič ne pokaže ko komentiram... Bom pogledal mal v nastavitvah če je kaj. Drugače je to spam zaščita pred roboti.

četrtek, avgust 09, 2007 12:46:00 pop.  
Blogger maja said...

prave pubovske fotke. neki stresene tele večerne :) i like it. :)

petek, avgust 10, 2007 10:30:00 pop.  
Blogger Iva said...

džizas. pa smo se lepo zmenil, da ne boš objavu :)

ponedeljek, avgust 13, 2007 9:08:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Hej, sem računal, da so dovolj stresene za objavo... :)

ponedeljek, avgust 13, 2007 9:34:00 pop.  

Objavite komentar

<< Home