torek, junij 19, 2007

Pretresi na desni

Torej: najprej pozdrav obema bralcema, ki po enomesečni pavzi še vztrajata na tem blogu. Vseh Saudcev, Fincev, Turkov, Američanov in drugih, ki trumoma drvijo na te strani zgolj zaradi tega posta ne bom posebej pozdravljal in verjamem, da mi tega ne bodo preveč zamerili.

Z zgornjim naslovom seveda ne merim na nedavno dopisovanje džej džeja z bivšo državno sekretarko, niti na današnji ping-pong zdajšnjega in prejšnjega predsednika vlade. Kje pa! Ta blog vendar mora vzdrževati nek nivo.

Z 'desno' sem seveda mislil stolpec z blogrolo. Ta je nekoliko zastarela, potrebna prevetritve in dotoka sveže krvi, ki je zadnje čase popestrila foto-blogosfero.

S tujino bom opravil bolj na hitro. Conscientious je skoraj že letel, a za zdaj ostaja. Strobist je out, StockPhotoTalk tudi. Slednjega s pogledi na poslovno stran foto cirkusa nadomešča Paul Melcher in čeprav se z njegovim mnenjem zelo pogosto ne strinjam, je le-to skoraj vedno zanimivo. [EV+/-] Exposure Compensation je poln zanimive, predvsem art fotografije, pred kratkim se je med predstavljenimi znašla tudi slovenskočeška Aleksandra Vajd.

In zdaj domači.

Vedno sem bil mnenja, da se imamo od tistih, ki prihajo za nami, ravno toliko za naučiti kot od tistih, ki so šli pred nami. In težko bi našli boljši primer za to maksimo od Cirila Jazbeca. Še-ne-dvajsetletnik dela hude fotke, pobira fine projekte, zgodaj je zapopadel pomen postprodukcije, zdaj pa se je lotil še bloganja.

David Vatovec je eden redkih fotografov, ki na svojem blogu o fotografiji tudi veliko piše. Bloga tudi popotnica, fotografinja in ne-delova novinarka Iva Gruden. Iz istega časopisnega gnezda prihaja Maja Hitij. In last but not least: Zadeta od lajfa.

Lepo je videti prebujenega Iluzionista in celo Pubec kaže znake življenja.

Fotoholik ma vas rad. Do naslednjič. :)

11 Comments:

Blogger maja said...

hvala hvala ... kaj naj rečem. enkrat sem še clo ponosna, da sem na desni. :)

torek, junij 19, 2007 7:42:00 dop.  
Blogger pubec said...

končno si spet tu. glede na tvoje dolgo neobjavljanje, mislim, da si mi v skladu z najinim dealom dolžan pir.

torek, junij 19, 2007 11:28:00 dop.  
Anonymous Anonimni said...

Pubec, tudi ti si dolzan pir. Ivan, upam da tale post ni v smislu zapoznele lastovke ki bo mogoce prinesla pomald...

torek, junij 19, 2007 12:40:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

@pubec - dil. Se zmenmo enkrat za pir, ti sam javi ko boš mel kaj časa... :)

Drgač pa bomo zdej mal bolj redno objavljali... :)

torek, junij 19, 2007 2:37:00 pop.  
Blogger Irena said...

jst vas peljem na pir, ker me nisi pohvalail, kok pridn bloggam :-(

torek, junij 19, 2007 3:10:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Irena - itak, saj zato te pa nisem omenil. Nimam pripomb.

Just keep up the good work. :)

Piva se pa tako ali tako ne branim. :)

torek, junij 19, 2007 3:50:00 pop.  
Blogger Marta L. said...

And last but not least : thanks, stari. Super post, se vidimo kaj!! Uživaj!


P.s. Počaščena, da sem v tvojem blogrollu, če pa še s celo besedo napišeš Zadeta od lajfa bo pa čist rockzzzz varjanta ;))

torek, junij 19, 2007 9:12:00 pop.  
Blogger Iva said...

Svašta, take hvale pa še ne. :D Sploh so mi všeč tiste moje kvazioznačbe, se mi zdi, da o kom drugem govoriš, haha :D no novinarka bom uradno kmal, popotnica sem po duši že dolg, fotografinja pa ... hm ... no pustimo ljudi v dobri veri, da znam fotkat :))))

torek, junij 19, 2007 10:20:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

@Marta - šur, je že popravljeno.

@Iva - informacije na tem blogu so ponavadi točne, tko da bo že moralo držati... :)

sreda, junij 20, 2007 10:22:00 dop.  
Blogger Morska deklica said...

Lepo je, da si nazaj med nami. Piva se pa res ne braniš nikoli, celo med koncerti ne :-)

sreda, junij 20, 2007 10:06:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

@morska - prav imaš, obramba pred pivom je res moja šibka točka... Poklicna deformacija pač. :)

četrtek, junij 21, 2007 8:44:00 pop.  

Objavite komentar

<< Home