četrtek, oktober 25, 2007

Štirideset dni

Prejšnji teden sem začasno zamenjal poklic: za nekaj dni sem postal šofer.

Peljal sem v Srbijo, v malo mesto blizu Niša, od koder izvira familija po mamini strani. V mestecu živi vse manj ljudi - vsaka druga hiša je prazna, na plakatnih mestih kraljujejo osmrtnice, tokrat se jim je pridružila ena iz naše družine. Umrl je mamin brat, moj stric - to se je sicer zgodilo septembra ravno v času, ko sem bil v Franciji, a je v Srbiji navada, da se grob obišče točno štirideset dni po smrti pokojnika.



Da ne bo koga spodnja fotka zavedla: nisem peljal stoenko in se tudi nisem zavedal, da v Srbiji še vedno kraljuje po cestah. Pri nas je skoraj izumrla.









Komemoracija na grobu je bila skromna in kratka. Prižgali smo sveče, večina obiskovalcev je prinesla kakšen slatkiš za pogostitev, a nihče ni kaj veliko jedel. Počakali smo, da sveče dogorijo, spregovorili besedo ali dve in šli.





Zopet smo se zbrali v lokalni gostilni na kosilu, kjer je bilo eno mesto rezervirano za pokojnika.





Čeprav so bili štirje dnevi ležerni - uspelo mi je zagristi v prvo leposlovno knjigo po dolgem času - so hitro minili. Bili pa so dovolj, da sem spet dobil željo po potovanju po Balkanu. Tako da 2008 definitivno pade en ex-jugo road trip.

Sploh mi je bilo pa fino, da sem lahko fotkal povsem zase.





5 Comments:

Blogger Miro said...

Lepo si naredil!

Stoenkamačak je super!

petek, oktober 26, 2007 1:01:00 dop.  
Blogger Iva said...

d best, ivan, d best. všeč mi je ta epskost. ja, balkan ma en svoj melos in tut jst se ne bi branila enga roadtripa ke dol med ex brate. ko bo malo topleje. :D

petek, oktober 26, 2007 8:24:00 dop.  
Blogger Ivan Ž. said...

hej! thanx :) roadtrip pa ma da pade.

petek, oktober 26, 2007 2:17:00 pop.  
Blogger Marta L. said...

Off topic :)

Živjo, prosim pošlji mi email na
lamovsek@gmail.com

rada bi ti nekaj poslala!

Vidimo :)

petek, oktober 26, 2007 4:36:00 pop.  
Blogger Irena said...

hej.. lepi so taki obicaji.. tako spostljivo in blizu srca.. lahko si srecen, da si del tak familije...

ponedeljek, oktober 29, 2007 8:46:00 pop.  

Objavite komentar

<< Home