torek, oktober 30, 2007

Thai razvai

Letos zgleda ne bo $časa$, da bi se v Mankičinem stilu odpravil tja čez na Tajsko, da o Laosu ali Kambodži ne govorim. Zato sem izkoristil namig Moje Najljubše Blondinke, ki si je za ***intrideseti rojstni dan zaželela tradicionalno tajsko masažo. In kaj naj Yours Truly naredi - postava okoli in čaka do konca osemdesetminutnega tretmaja? No go. Tako sem naročil dva komada masaž in kljub zasoljeni ceni lahko rečem - izplačalo se je. Tajke masirajo s komolci, stopali, hodijo po tebi, zvijajo noge in se ukvarjajo z vsako najmanjšo mišico od vključno biceps tricepsov do mrščalke obrvi. Nedotaknjena je ostala le ena: tista, s katero se ponavadi ukvarjajo profesionalke iz Patponga.

In kakšno zvezo ima pričujoči zapis s fotografijo?

Nikakršno pravzaprav, priznam.

4 Comments:

Blogger Iva said...

Hahahahah :D Jaz sem sprobala tajske čare v Kosezah v wai Thaiu, pa še v Kambodži (kjer so me sicer zmasirali na kmerski način, ampak za laično oko je bila procedura enaka :D) ... Zakon! Čeprav je res kar malo - intimno, bi se reklo :)))))))

torek, oktober 30, 2007 10:50:00 pop.  
Blogger mankica said...

:))) hihi. no, jaz sem zadevo sprobala na ulici Bangkoka in ... ja, lahko bi se reklo, da kljub temu da se je na začetku vse zdelo nekako polprofesionalno (beri: ze to, da te masirajo na ulici, pod neko plastično streho :)), se je izkazalo za zares profesionalno (beri: po končanem tretmaju so moje noge kar same hodile, pa obrazne mišice so se kar same smejale :))
Kar pa hočem povedat, je to, da je blo super v vsakem pomenu in ja, ni važno - nek pregovor pravi, da če Mohamed ne pride h gori, pa pride gora k Mohamedu - in prav the best, da se je tale uživancija (tajska masaža) prenesla tudi na to stran sveta.. da ni pod nujno it pač ravno tja izključno samo zaradi tega :)))

petek, november 02, 2007 7:57:00 dop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Hehe - tole z Mohamedom sem pravzaprav nameraval vključiti v post, samo mi je spolzelo z uma, ko sem ga dejansko pisal... :)

Drgač pa fajn da je mal konkurence med tajci. Za tolo v Kosezah še nisem slišal, bo treba sprobat ob naslednji priložnosti, da originala na licu mesta ne omenjam...

petek, november 02, 2007 2:42:00 pop.  
Blogger Iva said...

bad, jst sploh nism vedla za tale sense club v domini :D jst poznam wai thai od prej iz portoroža, ker je ta lastnica v kosezah od unga salona od tam ... in ta v portorožu NAJ BI BIL kao top. no, skladno s tem renomejem se tut nad temle v kosezah ne morm pritožvat. :) kot pravi mankica, sm jst šla na masažo v kambodži, just for the fun of it. cena je bla 6 dolarjev ali 24 tisoč rielov, kar je ... preračunano v našo valuto ... najbrž ravno za dve kapljici masažnega olja. no seveda sem kmerke izdatno tringeltirala.

petek, november 02, 2007 6:18:00 pop.  

Objavite komentar

<< Home