torek, november 21, 2006

Jure Eržen @ Mons

Končno mi je ratalo. Otvoritev Juretove razstave Od teme do mraka sem zamudil, a me je delo pred kratkim pripeljalo v Hotel Mons, kjer je zadeva postavljena. Razstava je sestavljena iz dveh sklopov oziroma reportaž: nočna akcija ameriške vojske v Iraku in zgodba afriških migrantov v Maroku, ki se trudijo priti v Španijo. Prvovrstna zadeva, definitivno ena najboljših razstav letos, tako da se jo le oglasi pogledat, če te pot zanese mimo.

Do 4. decembra.

5 Comments:

Anonymous Anonimni said...

se ze precej casa odpravljam, pa mi se ni uspelo.. upam, da ta teden vidim..

torek, november 21, 2006 6:29:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Kar pejt. Res je kul. V časopisu ko je samo par fotk ne pride tolk do izraza.

sreda, november 22, 2006 1:01:00 dop.  
Blogger jaka said...

kako je to kaj odprto? najbrz kar dolgo???

sobota, november 25, 2006 10:51:00 dop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Hehe, če te zanima datum, ga lahko dešifriraš iz zadnjega stavka. :)

Če te pa zanima odpiralni čas, je pomoje kadarkoli, saj je v avli hotela Mons, tko da če prideš pred polnočjo, ne bo panike.

nedelja, november 26, 2006 1:56:00 dop.  
Blogger jaka said...

odpiralni čas pa točna lokacija v hotelu sta me zanimala.

sem predvideval, da zna biti tako kot si rekel. precej uporabno...

sicer majo pa baje tudi dobre solate v tamkajšnji samopostrezni...

nedelja, november 26, 2006 5:13:00 pop.  

Objavite komentar

<< Home