ponedeljek, november 06, 2006

Blogi, gobe in dež

Okej, poletje in normalne temperature so se dokončno poslovili, zdaj nam ostane šest mesecev jebe. In čeprav slišim, da je gobarska sezona bolj-kot-ne u kurcu, bom vseeno uporabil naslednjo primerjavo: foto blogi rastejo kot gobe po dežju. Nekaterim, ki so menda bloge pisali že l. 1999 se zdaj blogi zdijo passe, meni pa je kul. Več nas je, boljše je, res pa je, da počasi količina novih postov postaja tolikšna, da je nemogoče spremljati celotno slo foto blogosfero. Tule je kratek izbor novih/starih blogov.

Benka Pulko piše blog. Nisem vedel, čeprav bloga že od februarja. Benko sem imel priložnost prvič v živo videti na Class 1 dirki v Portorožu, kjer se je navduševala nad hitrostnimi čolni. Bolj odprto, energično, komunikativno in na nek način odbito osebo težko srečaš, ampak drugače najverjetneje ne prideš z motorjem okoli sveta, še posebej, če si ženska.



Jaka Adamič je član Dnevnikove ekipe reporterjev. Če sodim po naslovu, se na njegovem blogu obeta obilo ulične fotografije, česar IMO pri nas precej manjka. Nestrpno čakam še.

Tomaž Levstek je iStock evangelist (mišljeno v smislu kot ga uporablja Guy Kawasaki). Microstock agencije v zadnjem času pretresajo stock industrijo in Tomaž je aktivno vpleten v fotkanje in delovanje za eno od njih.

Matjaž Očko je Celjan (i think :) in na njegovem blogu lahko najdemo tudi zanimive studijske posnetke. Sploh prvi v tem postu je za v Hall of Fame in se ga ne bi sramoval niti kakšen Ralph Gibson. (popravek: bil sem opozorjen, da fotka nad katero se navdušujem sploh ni Matjaževa, ampak je vzeta z naslednje strani. Brez linka. Brez podpisa.)

Tu so še Gregor Harih (enega teh dni bom tudi jaz nabavil IR filter), Foto olki (večinoma planinarjenje), Andrej ....

Gotovo sem še koga pozabil, ali nisem vedel za njega, ali pa je odprl blog, medtem ko sem pisal ta post.

6 Comments:

Blogger Matjaž Očko said...

sem Celjan, ja :)

ponedeljek, november 06, 2006 1:15:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

No, pol sem prav zapopadel. :)

ponedeljek, november 06, 2006 10:05:00 pop.  
Blogger OLKI said...

Planinarjenje ??? Mah u bistvu imaš prav.

Je bolj kot ne naša(družinska) vikend zajebancija...

torek, november 07, 2006 11:25:00 dop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Ma saj vidim, da si se zadnje čase nekam diverzificiral, tako da sem tuhtal, če takšen opis še ustreza...

torek, november 07, 2006 5:46:00 pop.  
Blogger OLKI said...

Ma je treba, ker prihaja zima, ko pa ni šans vsak vikend pičit nekam v hribe. Vas je treba navadit, da FOTO Olki ni samo za planince.

torek, november 07, 2006 6:08:00 pop.  
Anonymous Anonimni said...

Uf, ob teh linkih ter fotkah me je pa kar mal sram, da se mam tut jaz za enga [amaterskega] fotografa. :)

Lepo, lepo, bom moral mal bolj sledit!

torek, november 07, 2006 6:55:00 pop.  

Objavite komentar

<< Home