četrtek, oktober 19, 2006

Sleepers













6 Comments:

Anonymous Anonimni said...

Ej super koncept! Čeprav naslov me ni všeč, ker je preveč dobeseden. Prav tako so nekatere fotografije preveč dobesedne, preveč literarne. Na primer prva in druga fotografija sta zame najboljši, ker dopuščajo marsikatero interpretacijo. Še posebej 2. je grafično zelo kompleksna in zelo lepa. Najboljša in najslabša stvar pri tem konceptu je, da dobra fotka se lahko zgodi prav kjerkoli in dobra serija zahteva ogromno časa.
Me prav zanima kako bo serija izgledala čez leto ali dve.
:-)

četrtek, oktober 19, 2006 11:22:00 dop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Hvala za mnenje. :) Temo sem sicer odkril šele naknadno pri pregledovanju fotk, vendar jo res mislim nadaljevati. Glede naslova bom še malo razmislil, za zdaj je to itak delovni naslov. :)

četrtek, oktober 19, 2006 1:11:00 pop.  
Blogger OLKI said...

Krasna serija...

četrtek, oktober 19, 2006 9:05:00 pop.  
Blogger pubec said...

ivan, super. manjkaš le še ti, ko hkrati slikaš in spiš. a bo šlo?

ponedeljek, oktober 23, 2006 11:34:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Se bom potrudo! Za spanje vem, da mi bo ratalo, glede fotkanja bom pa še vido. :)

torek, oktober 24, 2006 9:57:00 dop.  
Blogger pubec said...

no, se mi je zdelo, da spanje ne bo problem. imam pa en triptih za tvojo zbirko, ki ga najdeš tu http://pubec.blogspot.com/2006/10/marija-pomagaj.html

torek, oktober 24, 2006 6:26:00 pop.  

Objavite komentar

<< Home