sreda, september 27, 2006

Menjave

Ko pri urejanju arhiva naletiš na skene narejene iz diasov, takrat veš, da si se znašel globoko v preteklosti. To je zame vse pred letom 2004, ko se je s prvim cenovno dostopnim digitalcem končala moja analogna zgodovina. Eni še danes pravijo, da jim je delat na film tisti pravi gušt, vendar sam stroškov razvijanja, uokvirjanja, ogledovanja na provizorični svetlobni mizi, skeniranja in predvsem zamika do videnih rezultatov nisem nikoli prav preveč pogrešal. V začetku 2004 sem si nabavil Nikon D70, ki mi en zaklop in 145k posnetkov kasneje še vedno zvesto služi, a je začel kazati svoja leta.

Z drugimi besedami: rabim novo opremo. Celo leto že ciljam na D200, pa me je pred kratkim Nikon presenetil z D80, ki je skoraj tako dober in 180 jurjev cenejši, kar je v moji trenutni finančni perspektivi (beri: ukvarjanje z arhivom kratkoročno ne nosi keša) precej močan adut. Pravzaprav pa nujno rabim le dve izboljšavi D70:
- večji okular: to je bil pri preskoku na digitalce edini korak nazaj. D70 ima tako majhen okular, da je težko delat dobre kompozicije, še posebej tiste bolj zapletene.
- več megapikslov: 6MP je le malenkost premalo, 10MP je vrh glave, a bo zato treba nabavit kak nov objektiv.

In zdaj k fotki: a se vidi zrno?

8 Comments:

Anonymous Anonimni said...

super su mi boje...a šta je ono gore na vrhu fotografije? trag od aviona?...baš je neobično:)

četrtek, september 28, 2006 4:15:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Res je, to je avion. :) Pri barvah pa sem si malo pomagal z odvzemanjem zelene.

četrtek, september 28, 2006 5:59:00 pop.  
Blogger pubec said...

zrna se ne vidi, ker tisto ni zrno, ampak nlp. a zej veš?

petek, september 29, 2006 3:33:00 pop.  
Blogger OLKI said...

MAtr fajn tole...
Drugače pa usekaj po D80, kajti kar nekaj nas je z D200 na momente penastih!!!

petek, september 29, 2006 7:19:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

@pubec - zdaj mi je jasno :)

@olki - zakaj ste pa penasti zaradi D200? So kaki problemi?

sobota, september 30, 2006 12:48:00 dop.  
Blogger OLKI said...

Ne pena je le posledica preplačila, se pravi davka na budale, ki prehitro kupijo. Aparat je "strava" ampak za ceno 400.000 ne več tako, glede na to kar je pokazala konkurenca (pentax K10) in to da D80 povzema večino lastnosti D200 za ohoho manj denarja. ISO 1600 je proti D200 brezšumen, tako da tipi, ki fotkajo koncerte (recimo Remec)bodo bolj rabili slednje, kot to da je body od D200 TANK, kar recimo rabim jaz, ki sem totalen grobijan do foto opreme. Jasno ima D200 cukrčke,ki jih nima marsikater dražji aparat, tako da če potegnem črto: meni je O.K. za to kar delam jaz, za več imam pa bolj problem v tem, da mi manjka vrhunska steklovina (Nikonova žal draga da te kap) in znanje, ne pa da je vsega kriv aparat.

sobota, september 30, 2006 7:10:00 dop.  
Anonymous Anonimni said...

Zrno :) :)

Pri taki 'pomanjšavi' pač ne. Daj gor 100% pa bomo lahko sodili...

PS: Si me spomnil - tudi jaz rabim novo mašino.

torek, oktober 10, 2006 8:57:00 dop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Zrno se na 100% vedno vidi, če na 5400 dpi poskeniraš... :))

Sam celih fajlov raje ne bom gor dajal, ker so 40MB jpeg...

torek, oktober 10, 2006 1:14:00 pop.  

Objavite komentar

<< Home