ponedeljek, september 11, 2006

Spet doma

Po dolgem času sem spet začel mal fotkati na partijih. Ustvarjalna kriza po štirih letih nočnega slikanja po klubih mi je pobrala motivacijo in ideje. Tudi po tolikem času imam še vedno tremo, ko je treba začet rinit objektiv folku v obraz. Sploh pa sem privrženec teze, da v takih okoljih najboljše fotke ratajo, kadar je fotograf del dogajanja.

Iz fotkanja partijev je tako ali drugače zrastlo večino tistega, kar danes delam za keš, zato sem vedno skeptičen do nasvetov po foto forumih, da človek pravzaprav ne bi smel nič delati zastonj. Pred kratkim preminuli X-press je bil tudi prva publikacija, kjer sem redno objavljal svoje fotke. Cela generacija fotografov danes raste ob gratis objavljanju na internetnih portalih.

Petkov parti je bil štirkin otvoritveni. Vajb je bil gut, muzka razen na začetku niti ne tolk, poslikal sem kar nekaj materiala in z delom tega sem bil celo zadovoljen. Kreativno sicer nisem skočil na nov nivo, a vsaj ni ratal totalen crap. Pa še mel sem se fajn.

Tule je nekaj fotk.













3 Comments:

Anonymous Anonimni said...

predzadnja, tista s pisanimi cevkami okoli glave je zanimiva....

M.

torek, september 12, 2006 4:31:00 pop.  
Blogger bralec said...

"Tudi po tolikem času imam še vedno tremo, ko je treba začet rinit objektiv folku v obraz."

tole mi zveni hudičevo znano... Razlika je samo v tem, da so pri nas vedno eno in isti ljudje, medtem ko se v LJ vsa stvar malo razmiga.. In potem mi vso sitnarjenje pod nos, odvzame vso voljo.. Veseli pa so, ko se vidijo.. Ejjej :)

torek, september 12, 2006 7:47:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Ja sej - jst na začetku vedno začnem didžeje fotkat, da se mal aklimatiziram. Pol če padem v filing, je kul in ni problem, sam zadnje čase so se mi začele scene ponavljati in ni blo idej, kaj bi še naredil. Pol so bli pa tud rezultati temu primerni.

sreda, september 13, 2006 1:25:00 dop.  

Objavite komentar

<< Home