torek, september 12, 2006

Ima nas još

Kar nekaj časa je minilo, odkar sem nazadnje pisal o bloggerskih kolegih. Vmes se je pojavilo nekaj novih imen, odkril pa sem tudi kakega starega. Torej, gremo po vrsti: najprej je tukaj posavski reporterski kolega Blaž, ki ga srečaš all over slo-foto-blogosfera. Samota si, če si bil pozoren, tukaj lahko že videl na eni fotki. Zdaj ima blog in upam, da ga začetna vnema ne mine. :)

Novopečeni blogger, zdaj že odvisnik, je kolega Pubec, ki se je specializiral za triptihe. Katka je sicer bolj pišoča, a tudi fotografirajoča, pa še na Fotopubu sem jo spoznal, tako da si zasluži mesto med moškimi kolegi. SPS pa je najverjetneje slo foto blogger z najdaljšim stažem.

In tu sta še dva iz tujine. Na Strobistu najdeš cel kup uporabnih nasvetov za uporabo tamalih flešev. Fotke mi sicer niso ne-vem-kaj, a je marsikatera tehnika zelo uporabna. Toplo priporočam.

Pa še en *celebrity* blogger se je našel. Vzhajajoča zvezda ameriške art scene in novopečeni Magnumovec Alec Soth piše šele kratek čas, a piše dobro, zanimivo, fotke so pa itak že dolgo kul. Vroče priporočam.

5 Comments:

Blogger bralec said...

ja, včasih tudi sam opažam, da me je vsepovsod preveč, čas in firbec..

torek, september 12, 2006 7:50:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Ni bilo mišljeno slabšalno. :) Saj sem jst tut all over the place. :)

torek, september 12, 2006 7:56:00 pop.  
Blogger pubec said...

Hvala za vpis v tvoj hall of fame :) Vidiš pa, da je odvisnost malo popustila, ker že 5 dni nisem nič uploadal :)
fak, ko bi mel dan 34 ur!

četrtek, september 21, 2006 12:39:00 dop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Ma sej - s tempom, s katerim si začel, bi moral bit supermen, da bi vzdržal na dolgi rok. :)

četrtek, september 21, 2006 12:51:00 dop.  
Blogger pubec said...

no, sem pa pravkar popravil zadevo s tripltriptihom :)

petek, september 22, 2006 12:34:00 dop.  

Objavite komentar

<< Home