ponedeljek, oktober 09, 2006

Sreda, četrtek, petek

V sredo sem se zagrebel za fotkanje v Štirki. Ričija so napovedali kot veliko zvezdo in ker je človeku folk v klub prinesel plate za avtogramirat, nimam razloga, da bi jim ugovarjal. Štirkini medtedenski žuri so bli zmeraj fajn in tako je bilo tudi s temle. Vroče je sicer bilo za popizdit, a je nekaj obiskov šanka popravilo temperaturo. Odšel sem relativno zgodaj, vendar ne preden mi je uspelo narediti te fotke.







V četrtek so Juicy Juice padli nepričakovano. Globalovo zamudo napovedane ure koncerta sem ocenil na eno uro, pa se je zavlekla v krepke štiri. A nič ne de. Didžeji so spuščali house in acid-jazz po mojem okusu. Džezi. Fanki. Gruvi. Muzika zame. Do trenutka, ko so začeli igrati tudi v živo, se je scena že krepko razživela. Mel sem se fajn, ratalo je pa tole.








V petek je imela Soraya dveletko. Zabavo so priredili v Laguni, za katero sploh nisem vedel, da ima tako halo. Ali celo klub? No, slabe napovedovalke je rešil soliden program. Ti fantje so res stružili, Obssesion plesalke so res plesale in tiste punce so res v luftu.





8 Comments:

Blogger OLKI said...

sem se že bal da bom tudi tule samo še bice gledal. No pa sem se lepo motil... hehe

ponedeljek, oktober 09, 2006 4:36:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Nč skrbet, ne bojo sam bice. :)

torek, oktober 10, 2006 8:59:00 dop.  
Anonymous Anonimni said...

Pozdravljen fotoholik!

Kot prvo pohvale in zahvale za tvoj lep, sicer zelo kratek review nasega JuicyJuice partija.
Sem eden od ekipe JuicyJuice , v imenu katere te prosim z vednostjo da bi ti bili neskoncno hvalezni, ce bi nam lahko podaril fotografije z tvojega cetrtkovega obiska nasega partija.
Zaradi organizacijskih tezav nismo uspeli sami fotografirat, global pa tega dni ni slikal prav nicesar!
Party je bil za nas zelo uspesen in bi si ga s pomocjo tvojih fotografij radi vtisnili globoko v spomin!
Hvala, peter_ugrin@hotmail.com

sreda, oktober 11, 2006 1:11:00 dop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Živjo Peter!

Ni problema, doniram fotke, vi samo rolajte in igrajte tako kul, kot ste prejšnji četrtek. :) Sem sicer že mislil, da se mi ne bo dalo izbrat in obdelat večje galerije z dogodka, pa se bo to vseeno zgodilo.

Dobiš enkrat proti večeru na mejl.

sreda, oktober 11, 2006 10:55:00 dop.  
Anonymous Anonimni said...

Ojla Fotoholique, je m`appelle Tina in sem v petek 6. oktobra nastopala V Laguni. Plezala sem po štriku, takoj za mačoma s fleksarcama. Ali imaš morda kakšno sliko najine dvojice na tissu- tkanini. Bila bi je/jih zelo vesela! Merci in še veliko dobrih fotk želim! Tina

sreda, oktober 11, 2006 5:53:00 pop.  
Anonymous Anonimni said...

Moj mail je tinapobalina@gmail.com
Res bi ti bila hvaležna za fotke, so zgolj za arhiv mojega dela.
Lahko mi pošlješ tudi kakšno fotko poskočnih balerin, saj smo sodelovali z njihovo koreografinjo. Hvalala Tina

sreda, oktober 11, 2006 5:55:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Ja zdaj ko sem jih džusijem že obljubil, pa ne morem več rečt ne, ane? :)

Dobiš na mejl.

četrtek, oktober 12, 2006 1:41:00 dop.  
Blogger Matjaž Očko said...

zlo dobre party fotke... me veseli, da obstaja še kdo, ki ve, kaj so dolgi zaklopni časi, barve in zamrznitev s flešom ;)

četrtek, oktober 12, 2006 8:39:00 dop.  

Objavite komentar

<< Home