nedelja, julij 02, 2006

Nočna vožnja

Kolega iluzionist me je s tole super fotko spomnil na mojo fascinacijo s fotkanjem nočne urbane sredine iz avtomobila. Zato sem iz arhiva izbrskal nekaj fotk. Večino teh se je dalo videti na moji razstavi in lepo sledijo razvoju repertoarja moje foto opreme: film-tamali digitalec-taveliki digitalec.













Seveda s kolegom nisva bila ne prva ne zadnja, ki sva poskušala kaj takega.

Že Garry Winogrand je menda najel asistenta, da ga je vozil po mestu, medtem ko je on fotkal.

Fotke iz vozniškega sedeža so svetovno slavo prinesele njujorškemu taksi drajverju. Na sajtu je polno fotk, naročiti pa se da tudi knjigo (en izvod le-te nabira prah na moji knjižni polici).

Še ena knjiga na temo je pa tule.

5 Comments:

Anonymous Anonimni said...

zakaj pa ne poves, da pises blog :) matr eva.. :)

razstave se pa se spomnim.. pa rdecega dobrega vina.. :)

ponedeljek, julij 03, 2006 8:08:00 dop.  
Anonymous Anonimni said...

Pa te mamo. Sva te z Hadom že prej spremljala in potem danes ugotovi kdo si.

Drugič morš take stvari prej zreklamirat, da te dodamo med sobloggers in bolj redno spremljamo.

ponedeljek, julij 03, 2006 9:39:00 dop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Hehe, kako je svet mali... :)

Sej bi omenil kej, sam se zadnje čase bolj malo vidimo, prej sem pa mel samega sebe na preizkušnji, če mi bo ratalo pisat čez daljše časovno obdobje in nisem pretiraval z reklamo.

ponedeljek, julij 03, 2006 12:04:00 pop.  
Blogger Ruth* said...

Reci kateri aparat si uporabil za te fotke.

nedelja, julij 23, 2006 10:59:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Ammm... Nikon F70 (plus Fuji 400 ali 800), Canon A80 in Nikon D70.

torek, julij 25, 2006 12:37:00 dop.  

Objavite komentar

<< Home