torek, junij 06, 2006

Surfin'

Torej:

čeprav sem imel lep namen delat ta večer, se je izteklo drugače. Začel sem ob devetih na About Photography, tam našel sajt Antona Corbijna in Dereka Ridgersa, se navdušil nad delom Ewena Spencerja, mimogrede počekiral travelog Donne DeCesare, premeril dela letos sprejetih v Getty, in ko sem bil že tam nakratko prečesal njihov Edit magazine, potem prebral portret Luca Delahaye v Guardianu, preveril novosti na Magnumu in se na koncu ustavil na myspace blogu kolega Trickyja.

Zdaj grem pa spat.

3 Comments:

Blogger jaka said...

daj rajsi kaksno slikco ;)

torek, junij 06, 2006 10:15:00 dop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Sej maš slikc ne linkih, da se lahko obmetavaš z njimi. :)

Zadnje dni nisem delal nič pametnega.

BTW, greš kam čez poletje al boš tole bedo prenašal?

torek, junij 06, 2006 11:04:00 dop.  
Blogger jaka said...

ker sem aprila zamenju sluzbo, sem nafuku z dopusti, tko da... bom tukaj okoli lj. zaklici, pa gremo na kaksno baso, zdaj sem v lj spet...

torek, junij 06, 2006 11:29:00 pop.  

Objavite komentar

<< Home