ponedeljek, maj 01, 2006

Praznikov je konec, jutri je delovni dan

Poleg sprehajanja ostarelega Dalmatinca in, khm, druženja z Mojo Najljubšo Blondinko, sem med prazniki počel tole:
- Izbrskal cel kup starih izvodov revije Photographer's forum, na katero sem bil naročen do pred kakimi štirimi leti. Ugotovil, da je še vedno fajn revija in poslal faks v Ameriko, da mi jo spet začnejo dostavljat (40 USD za dve leti, osem številk). Zanimivo je po tolikih letih spet pogledat iste prispevke, za nekatere ideje je bilo takrat najbrž prezgodaj, danes pa je ravno pravi čas.
- Se končno prebil do dna kupa revij PDN (Photo District News), ki mi jih je prijazno posodil Domen. Se skoraj naročil tudi na tole, a raje odločil, da še malo počakam.

Če povzamem: med prazniki sem bolj-kot-ne lenuharil.

* * *

V življenju vsakega bloga neizogibno pride trenutek, ko blogger pokaže fotko svojega psa. Jaz jih imam recimo kar pet.


1 Comments:

Blogger Špiklja said...

Zelo Cute kuža. Če bom kdaj imela psa, bo mogoče dalmatinec.

torek, maj 02, 2006 10:29:00 dop.  

Objavite komentar

<< Home