sobota, februar 25, 2006

Delovna sobota

Pravkar nazaj iz kina, kjer so zame in še ene par drugih zavrteli biografijo Johnnyja Casha Hoja po robu (Walk the line). Zelo luštkan filmček, nekoliko fokusiran na Cashevo samodestrukcijo. Nepopravljiv romantik kot sem, sem se seveda na koncu raznežil ob podatku, da sta Johnny in June umrla v treh mesecih eden za drugim. Joaquin Phoenix blesti, ravno tako Reese Witherspoon. In ko smo ravno pri njej, a bi preveč pokvaril svoj ugled, če priznam, da mi je bila Blondinka iz Harvarda super film?

Dovolj o filmih, če hočem upravičiti naslov, je potreben tudi tale odstavek. Čaka me obdelava fotk, ki se je lotevam že od poletja. 282 RAW fajlov rabi mojo pozornost (pretvorba RAW -> TIFF, dodatna barvna korekcija v PS, odstranitev posledic praha na senzorju, captioning in keywording).

Včeraj sem šel spat ob 4.40. Danes bo IMO rezultat podoben.


P.S: Pravkar ugotavljam, kako kul je album bivšega frontmena Stone Roses Iana Browna Music of the Spheres. Čista psihadelija.