sobota, junij 10, 2006

Naključja





Kaj imata skupnega Pavle Ravnohrib na predvčerajšnji podelitvi Župančičevih nagrad in Ivo Godnič na Pohodu kolaterale za mir na predvečer vojne v Iraku leta 2003?

Ena sodelovanja se rodijo iz naključij. Takrat sem kot nadebudni bodoči reporter hodil fotkat na dogodke, ki so se mi zdeli zanimivi. Fotke sicer nisem imel kam prodat, a za trening je bilo dobro.

Tistikrat ni bil ravno moj dan. Že takoj na začetku so mi počile hlače, da me je bilo vseskozi strah, da mi bo kaj ven pogledalo (v tem trenutku bi se zagotovo v bližini motalo dovolj fotografov, ki bi dobili priložnost za fotko tedna). Pa sem si tolikokrat rekel 'še pet minut, pa grem', da sem zdržal do konca.

In se je splačalo. Na koncu protesta me je za rokav pocukala gospa, ki je za svoj časopis potrebovala fotke političarke, ki je imela govor na shodu. Fotke je tudi dobila in iz tega je zrastlo občasno sodelovanje, ki me je v četrtek pripeljalo na ljubljanski grad.