ponedeljek, junij 26, 2006

Proslava

Dan je bil vroč, za nekatere junake iz prejšnjega prispevka prevroč. Tudi za enega od mladeničev iz častne čete, ki so ga morali po polurnem pokončnem stanju na mestu ob odhodu za pas prijeti kolegi, da ni zgrmel po tleh.

Na sobotni proslavi me je nekoliko teplo po glavi, da ne premorem spodobnega profesionalnega teleobjektiva. Ni ravno fino, da moraš pri 300mm in 1600 ISo delati s petdesetinko, potem pa še zavistno opazovati, kaj so naredili kolegi s 400 mm fiksnim in monopodom. Morda bom moral pozabiti na svojo antipatijo do težkih objektivov in investirati v rešitev, čeprav te dni menjam fokus in ne vem, koliko časa bom še delal takšne dogodke.




P.S. Tule je še galerija Delovega fotografa, dopolnjena z Bobotovimi fotkami.

2 Comments:

Anonymous Anonimni said...

Sori, ampak meni so bili v tisti vročini vsi objekrivi odveč! J....400tko. Portret od Janše lahko narediš tud kje drugje...
She

sreda, julij 26, 2006 4:45:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Ja sej - s tem sem se tudi jaz tolažil... Meni je drugače že 80-200 pretežek. Čim manj tem bolje, zadnje čase sploh veliko s fiksnimi delam...

Sam jebat ga - Janšo, protagoniste programa, slavnostno sejo in prvo vrsto se je pa dalo fajn s štiristotko snet, teža gor ali dol. Če pa bi ble te fotke pol tudi dejansko uporabljene, je pa že druga zgodba...

sreda, julij 26, 2006 5:37:00 pop.  

Objavite komentar

<< Home