nedelja, marec 18, 2007

Rockanje ob lunaparkovem šanku

Zadnje čase za časopisje delam skoraj samo še večerne dogodke. Tako me je v petek prineslo v takoimenovani Luna park (pojma nimam, od kje si je prislužil takšno ime), kjer so šankrockovci gostili novinarje in estradne frende. Scena je bila rockovska: nič kaj preveč za počet in ogromno zastonj pijače.

Neugodna kombinacija. Jaz pa z avtom in brez keša za taksi. Damn! Po enem kozarcu vina in treh redbullvodkah sem ugotovil, da stvari ne grejo v pravo smer, zato sem se pobral. Več sreče prihodnjič.








1 Comments:

Blogger Miro said...

grad kodeljevo :)

jaz sem uletel po polnoci in je bilo se 3x bolj pijano pa samo rumeni muškat je ostal na mizi :)

Je blo pa fajn tud pol...

ponedeljek, marec 19, 2007 2:56:00 dop.  

Objavite komentar

<< Home