petek, februar 09, 2007

World Press Photo


Spencer Platt, ZDA, Getty Images
Mladi Libanonci na vožnji skozi južni Bejrut, 15. avgust 2006

* * *

Lahko je biti general po bitki, ampak tole bi lahko napovedal. Pravzaprav sem nekaj tednov nazaj hotel napisati post in zgornjo fotko razglasiti za svojega WPF kandidata, ampak je preprosto nisem našel, ne glede na to, kako sem guglal.

Kakorkoli, zmaga je zaslužena. Izraelska agresija na Libanon je definitivno zgodba leta in ta fotka mi je od vseh najbolj ostala v spominu.

Preostali World Press Photo rezultati tule.

4 Comments:

Anonymous Anonimni said...

Meni je tud svetovna, tko realno, iz našega sveta (avto), pa sredi take jebe in bede. Čisto nekad drugega kot predlanska in lanska (pe ne da sta bli slabi)

Tudi ostale kategorije se mi zdijo kul podeljene.

petek, februar 09, 2007 9:36:00 pop.  
Anonymous Anonimni said...

Pa ta: Arts and Entertainment: 1st prize stories, res enostavno, dbest je.

petek, februar 09, 2007 9:51:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Oni plesalci? Zakon res.

Tudi meni se zdi, da je izbor letos malo boljši kot ponavadi.

Jure Eržen pa bi z lahkoto dobil kako nagrado s tisto serijo, ki jo je imel na razstavi v Monsu (glej 2nd prize General news stories - Juretovo je blo enako dobro ali boljše).

petek, februar 09, 2007 11:54:00 pop.  
Anonymous Anonimni said...

Ja zapopizdit hude fotke! Plesalci, miss upokojenk, navijači fuzbala, portreti Turkmenbašija, potujiči kino... NORO!

sobota, februar 10, 2007 1:04:00 dop.  

Objavite komentar

<< Home