sreda, januar 31, 2007

Drama v foto knjižnici: šest poškodovanih

Ob pakiranju za večerno plavanje je prišla na dan drama, ki se je zadnje tedne dogajala v moji foto knjižnici. Iz tube blizu knjig je iztekala prozorna snov, se razlila po polici, knjige pa so jo vsrkale vase. Končni rezultat je bil šest poškodovanih, od tega eden huje. Spuščal je gel za tuširanje, ki sem ga dobil za novoletno darilo.

Hvala, prijatelj.

Tule je foto corpus delicti.

Storilec


Poškodbe




Rehabilitacija


Bog, ki je vse skupaj zakuhal, se gotovo želi odkupiti, zato naj kar pripravi kreditno kartico in mi pošlje sveže izvode poškodovanih knjig. V pomoč mu prilagam amazon linke.


Najhuje jo je skupila ena mojih najljubših knjig: Stranger Passing (Joel Sternfeld). Zbirka portretov naključnih mimoidočih je must have za kogarkoli resno zainteresiranega v fotografsko portretiranje.

Precej hudo je bila poškodovana tudi Blink, zbirka predstavitev stotih sodobnih fotografov.

Zelo rad bi kaj več povedal o The History of Japanese photography, a sem jo komaj kdaj vzel v roke. Kupil sem jo v impulzu navdušenja nad azijsko kinematografijo, zato se mi je zdelo, da morajo biti tudi njihovi fotografi hudičevo dobri, pa vendar o njih vemo bore malo. A kdo pozna kakšno azijsko fotografsko ime, ki ni Araki Sugimoto Moriyama?

Girl Culture fotografinje agencije VII Lauren Greenfield je poškodovana le po platnicah, notranjost (fotografski esej o ameriških deklicah - lepih in grdih, suhih in debelih) je ostala skoraj nedotaknjena.

Poceni so jo odnesli:

Mamutsko velika, svinjsko draga in čudovito lepa knjiga Outskirts. Američan Todd Hido je sploh eden mojih najljubših nočnih fotografov.

Icons of photography: 20th century - po ena fotka plus razlaga plus biografija večine velikih mojstrov 20. stoletja.

Paris + Klein - zadnja knjiga Williama Kleina, a me z njo ni preveč prepričal.

Salgadojevi Delavci so ušli za las.

5 Comments:

Anonymous Anonimni said...

In kaj dela gel za tuširanje med knjigami?

sreda, januar 31, 2007 9:56:00 dop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Gužva se med prenapolnjenimi policami v premajhni sobi. :) Zgleda je res čas za kaj večjega...

sreda, januar 31, 2007 10:02:00 dop.  
Blogger pubec said...

1. še sreča, da si mi prej vrnil moje :)
2. če bi se vsak dan tuširal, bi se temu izognil :)
3. ne me na gobec, ko me nadslednjič vidiš

četrtek, februar 01, 2007 11:50:00 dop.  
Anonymous Anonimni said...

Ivan tvoje knjige so pri meni bolj varne! Tako da... ;)

četrtek, februar 01, 2007 4:16:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

@pubec - Seveda te ne bom na gobec, saj smo prijatelji! Zato tudi prijateljski nasvet: pazi se temnih ulic... :))

@matjazz - Ah, ti ne veš, da so bili tvoji Colorsi kolateralna škoda... :)) (šala)

četrtek, februar 01, 2007 7:36:00 pop.  

Objavite komentar

<< Home