petek, januar 26, 2007

Arzenal

Če bo tale projekt izpolnil obljube, je to eden najzanimivejših premikov na medijskem področju zadnje čase. Prva številka novega mesečnika Arzenal sicer izide jutri, ampak sem pravkar ugotovil, da je internetni sajt že živ in vsebuje nekaj finih stvari tudi za ljubitelje fotografije. Končno se je tudi pri nas začelo eksperimentirati z mešanjem fotk in zvoka, tako lahko vidimo nekaj Magnum-in-motion-style prezentacij, med drugim: reportažo Mance Juvan iz Venezuele, serijo Heroin Boštjana Slatenška in Domna Pala obogateno z avtorjevima podcastoma ter serijo Ulica dnevnikovca Jake Adamiča.

5 Comments:

Blogger bralec said...

wuau! tnx! (mimgrede, si dobil mail?:()

si predstavljaš "našega predsednika" kako podcastira na temo bic?

petek, januar 26, 2007 10:24:00 pop.  
Anonymous Anonimni said...

Ja, hvala za link. Sem preposlušal podcaste in je zelo zanimivo. Pravzaprav sem šele prek tvojega bloga odkril nekaj kar se imenuje podcast, kljub temu, da še ne štekam vsega, je koristno.

B5

torek, januar 30, 2007 9:14:00 dop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Temu se reče vzajemna izmenjava informacij. :) Jaz sem itak link našel na tvojem blogu, samo takrat stran še ni bila postavljena. Pol sem pa v petek šel pogledat tisto vabilo za otvoritven žur, če bi se ga morda udeležil, pa sem našel tole.

torek, januar 30, 2007 9:44:00 dop.  
Blogger Irena said...

ja, arzenal je kul, na zalost pa je to edina cifra (za net ne vem), ki je izsla.. za naprej ni ficnikov :-(

sreda, januar 31, 2007 4:19:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Ja, sem ugotovil pol, ad so izdali le nulto številko. Škoda.

BTW, ti je morda znano, s čim je kaj Manca snemala v Venezueli? Ali kako so posneli podcaste? Jaz sem si v ta namen nabavil en diktafon, zdaj bi pa rabil še en spodoben mikrofon zanj...

četrtek, februar 01, 2007 12:46:00 pop.  

Objavite komentar

<< Home