nedelja, avgust 24, 2008

A sem se pogovedil?

V petek sem se oglasil v Begunjah, kjer sem (in to celo na lastno željo) pokrival Avsenikov festival. Priznati moram, da me že nekaj časa mika it fotkat na eno oreng veselico, pa nekako ne najdem priložnosti (če veš za kakšno dobro v bližnji prihodnosti, javi). Narodnozabavna scena je ena tistih, kjer se praktično nikoli ne gibljem, me pa vedno zanima, kako se drugi ljudje zabavajo. In res - mamce in možaki so bili navdušeni, vzdušje pa je bilo čist na nivoju hudega rock koncerta.

Kar se pa Avsenikov tiče, me neskončno fascinira enormen respekt, ki ga do njih imajo drugi muzkontarji in pričevanja o huronskem uspehu v tujini. Tudi na festivalu so se nastopajoči izkazali kot odlični muzičarji in je nekaj povsem drugega, če to slišiš v živo.

P.S. Zanimivo se mi zdi, kako fantje iz standup gibanja poudarjajo, da počnejo nekaj novega, vendar so komiki del vsake narodnozabavne veselice, le štosi so nekoliko bolj ruralni. Kaj pa je Jaka Šraufnciger drugega kot standup?

P.P.S. Vprašanje iz naslova je seveda retorično. :)

P.P.P.S. Te vrstice nastajajo ob zvokih Avsenikovega zlatega abonmaja na RTVSLO1. :)















7 Comments:

Blogger Miro said...

Še dobr, da te kakšna "mama" ni pograbla pod roko in hotla da se mal zarolaš z njo :)

Drgač pa respect Avsenikom...lih zadnjic smo se pogovarjali, kaj vse je ta "bend" dal čez in kaj so dosegli..res fino!

ponedeljek, avgust 25, 2008 1:19:00 dop.  
Blogger Iva said...

jst sm bla tm na otvoritvi v sredo, blo je res - uau! respect ... kakšna energija med tem folkom, prov neizmerljivo! :)

ponedeljek, avgust 25, 2008 4:13:00 pop.  
Blogger mankica said...

hehe Ivan, kaj sploh pomeni pogovediti :) glede na to, da je Slovenija ena sama vas. In glede na to, da se vračamo h koreninam - ne pozabimo sodelovanja Big Foot Mama & Avseniki ali pa 6 Pack Čukur & Frajtonarca ... očitno bo postala 'in'. Resda nisem ljubiteljica tovrstne glasbe, toda kljub vsemu kapo dol, saj so to glasbeniki svetovnega slovesa. Da ne govorimo o tem, koliko ljudi to glasbo obožuje... vse tiste nedeljske čestitke na radiu in narodnozabavne oddaje na tv-ju...

ponedeljek, avgust 25, 2008 6:11:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

@foto rocker - mamce so mele dovolj dela s postavnmi fanti iz folklorne skupine. :)

Drgač se pa strinjam - jaz tudi sicer ne poslušam takšne muzke, ampak respect. Bom pa definitivno šel fotkat še to sceno, sam da izvoham kako veselico, zdej do konca poletja je še neki časa...

ponedeljek, avgust 25, 2008 11:36:00 pop.  
Anonymous Anonimni said...

Glavno da se zabavate.

petek, avgust 29, 2008 10:16:00 pop.  
Blogger B5 said...

super fotke in post. Se strinjam popolnoma. TO lahko prerase v ex-avstroogrski festival. Nekaj podobnega kot Guča.

Samo hudič, ko sem bil na dopustu...
B5

torek, september 02, 2008 8:11:00 dop.  
Blogger Žiga Gričnik said...

Osebno lahko povem, da sem že nekaj let pristaš Avsenikove glasbe. Ne le, da so njihove skladbe uspele doma in v tujini in da gredo v uho, prava mojstrovina jih je tudi zaigrati na inštrument, saj so nekatere tehnično zelo zahtevne. Prav je, da se zavedamo njihovega uspeha in razpoznavnosti predvsem v tujini, tudi tisti, ki sicer niso pristaši njihovi glasbe.

nedelja, september 14, 2008 4:27:00 pop.  

Objavite komentar

<< Home