ponedeljek, marec 31, 2008

Njus fleš

1. Še sem živ.

2. Kak mesec nazaj sem se oglasil k Tančiču v London. Naredil sem en giro po londonskih tržnicah; sprobal, če se da priti v muzeje s potečeno press kartico (ni problema!); s kuhanjem navdušil gostitelja (to nekaj pove o kvaliteti moje kuhe ali njegovih nizkih kriterijih); ugotovil, da sem res že star (na Carnaby streetu ni več nobenga pankerja); pre-shoppingiral cel ponedeljek (kreditna kartica še vedno stoka).





3. S taistim Tančičem sem se oglasil na koncert Pankrtov. Pogo rules, tudi za naše stare kosti.



4. Po dolgem času sem se prikazal na enem partiju, a še enkrat ugotovil, da je težko najti dober hauzz (tudi Sandy Rivera ni več tisto, kar je bil).









5. Selim se iz produkcijske strani foto biznisa v distribucijsko (več o tem kdaj prihodnjič).

6. V promet sem spravil dva bodyja in en objektiv, zdaj nabavljam novo opremo. Dvestotke so nesramno poceni (IMO kar se opreme tiče trenutno najboljši price/performance), a zgleda, da se bom odločil za tristotko.

4 Comments:

Blogger Unknown said...

No no no...jaz sem mam kr za gurmana, tako da bo to bl o tvoji kvaliteti kej povedal... in o moji lenobi za kuhanje v Londonu... ;)

sreda, april 02, 2008 1:23:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Hehe, ja, kaj naj rečem, seveda maš prav... :)

četrtek, april 03, 2008 1:02:00 dop.  
Blogger uros said...

in kaj sta jedla potem, da vidimo kakšna gurmana sta... kakšno želvo? :)

četrtek, april 03, 2008 6:41:00 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Jedla? Bifteke, london fried chicken, pašta a la gurmanese, pa veliko vina in piva, da tort iz icelanda ne omenjamo...

četrtek, april 03, 2008 11:51:00 pop.  

Objavite komentar

<< Home